سفارش تبلیغ
صبا ویژن
vorojak katalan

جرارد پیکه: مقایسه مسی و رونالدو مسخره است
 
سایت گل- جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، گفت لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست اما تاکید کرد مقایسه ستاره آرژانتینی با کریس رونالدو مسخره است.

او گفت که تفاوت بین این دو بازیکن بسیار زیاد است به حدی که اصلا نمی توان در این مورد صحبت کرد.

او در مصاحبه با آس گفت:" در حال حاضر اختلاف زیادی بین این دو وجود دارد و مسی در هر بازی نشان می دهد که در این زمینه بحثی وجود ندارد. این مقایسه خیلی مسخره است."

بارسلونا در بازی این هفته اش در لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید قرار می گیرد و پیکه تاکید کرد که آبی ها و اناری ها باید در این دیدار به پیروزی برسند.

" اگر ما در این بازی به پیروزی برسیم، شانس بیشتری برای قهرمانی در لالیگا داریم. باید برویم و پیروز شویم زیرا اگر شکست بخوریم، شش امتیاز از صدرنشین عقب خواهیم افتاد و نباید اجازه بدهیم این اتفاق رخ دهد."

نوشته شده در پنج شنبه 89/7/8ساعت 4:31 عصر توسط پویا| نظر|

بارسلونا سیاسی ترین تیم جهان
«چیزی بیش از یک باشگاه»،این شعار رسمی باشگاه بارسلوناست.باشگاهی که در تاریخ صدو هفت ساله خودبارها نقشی متفاوت تر از یک باشگاه ورزشی را بازی کرد.چه در زمان حکومت دیکتاتوری ژنرال فرانکو که مردم جدایی طلب ایالت کاتالونیا با وجود قانون سفت و سخت برای ممنوعیت از زبان کاتالونیایی،در استادیوم نیو کمپ شعارهای کاتالونیایی را فریاد می زدند،چه پس از دوره دیکتاتوری فرانکوکه باز هم لوگوی باشگاه به پرچم رسمی جدایی طلبان تغییر کرد.
بارسلونا سیاسی ترین باشگاه دنیا است.این تیم همیشه نماد اپوزسیون حکومت اسپانیا بوده و هنوز هم این نقش را دارد.هر چند که دیگر «ساپاترو»،نخست وزیر اسپانیا خودش یکی از هواداران بارسلوناست.شاید به خاطر همین شد که آنها یکی از پرطرفدارترین تیمهای دنیا هم به حساب می آیند.تا ماه گذشته بارسلونا 151127 نفر عضو رسمی داشت که این رقم60 هزار نفر بیش تر ازظرفیت استادیوم اختصاصی تیم است.البته به طور متوسط هر هفته 200 نفر به اعضای رسمی بارسلونا اضافه می شوندکه بیشترینشان نوزادانی هستند که در ایالت کاتالونیا به دنیا آمده اند.در دنیا هم حدود 1800 کانون رسمی فعالیت می کنند که هر یک از آنها هم بالای هزار نفر عضو دارند.

پیراهنی که بازیکنان بارسلونا در زمین می پوشند،بخشی از پرچم ایالت کاتالونیاست.برای همین در صدو هفت سالی که تیم با این پیراهن به زمین رفته،هیچ تبلیغی روی پیراهن نقش نبسته.تنها یک بار در سال 2005 لوگوی شبکه تلویزیونی «TV3»روی بازوی چپ آنها کار شده بود و امسال هم که برای اولین بار روی پیراهن آنها لوگویی غیر از نماد باشگاه و نماد ایالت وجود دارد.بارسلونا در یک قرارداد پنج ساله با یونیسف تعهد داده که برای پنج سال لوگوی آنها را روی پیراهنش چاپ کند و در ازای آن،سالی دو میلیون دلار هم به یونیسف کمک کند.با این حساب همه می فهمند که این کار هم حکم کمک به یو نیسف را دارد تا وسیله ای برای درآمد زایی.

vorojakatalan

نوشته شده در پنج شنبه 89/7/8ساعت 4:29 عصر توسط پویا| نظر|

عشق یعنی خاطرات بی غبار

 دفتری از شعر و از عطر بهار

 عشق یعنی یک تمنا، یک نیاز

 زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

 عشق یعنی چشم خیس مست تو،

 زیر باران دست من در دست تو

 

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و

بر برگهای آن قطره ای از خون خود را بچکانم و

 آنرا به عشق  عزیزم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید

 نفسش خون مرا گرم کند ..

                         

تقدیم به همون کسی که خودش میدونه خیلی واسم عزیزه


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/1ساعت 10:9 عصر توسط پویا| نظر|

با سلام من میخواهم نام چندتا  فیلم های آلی رو برایتان رو وبلاگم بزارم. راستی سریعا بروید و فیلم پسران برتر از گل the boys of flower از سات کره ای مده خریداری کنید خیلی فیلم قشتگی است .و این هم از این فیلم ها:
Prison Break
The TUNNEL
Avatar
Sherlock Holmes
From PARIS with LOVEخیلی فیلم قشنگی است از جان تراولتا 
24

vorojak katalan

نوشته شده در پنج شنبه 89/7/1ساعت 10:5 عصر توسط پویا| نظر|

<      1   2   3      


قالب جدید وبلاگ یاس تم